Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: W związku z propozycją przedłużenia umowy z jednym z telefonów zarejestrowanych na mnie a używanym przez mego tatę udałem się do salonu aby dowiedzieć się więcej szczegułów. Po wejściu do środka pobrałem numer, który potem jest wyświetlany na monitorze i który wskazuje do którego punktu mam się udać. Po wyświetleniu się numerka skierowałem się do konsultanta. Po przywitaniu się, poinformowałem go, iż dostałęm propozycję przedłużenia jednej z umów. Konsultant po sprawdzeniu, poinformował mnie o przygotowanej propozycji. Po obejrzeniu jej, zdecydowałem sią na to. Po zakończeniu wszelkich formalności, konsultant poinformował mnie także, że jest już gotowa propozycja na kolejny numer telefonu. Z uwagi na to, że wartość połączeń jest większa, konsultant przedstawił mi propozycję o wiele lepszą, niż miałem do tej pory a ponadto koszty z tym związane będę takie same. Oprócz tego dostałem dużą ilość telefonów do wyboru. Po zdecydowaniu się na jeden z nich, formalności związane z przedłużeniem kolejnej umowy zostały szybko zakończone. Po zakończonych formalnościach, konsultant się pożegnał i zaprosił ponownie. Należy wspomnieć, że wszystcy pracownicy posiadali takie same koszule wizytowe. Każdy klient jest traktowany jako najważniejszy. Brak oznak zniecierpliwienia podczas rozmowy z klientem.