Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Profi
Treść opinii: Udałem się na drobne zakupy do niezbyt dużego sklepu. Sklep nieduży, ale asortyment jest bardzo bogaty. Bardzo ciężko jest mijać się z innym klientem z powodu małych przejść pomiędzy regałami. Planując zrobienie kebaba skierowałem się działu z mięsem i po przywitaniu się z obsługą poprosiłem o filet z kurczaka. Sprzedawczyni spełniła moją prośbę i zapytała się, czy coś jeszcze życzę. Po uzyskaniu odpowiedzi, że nie, pracownica podziękowała za zakupy. Po podejściu do kasy, pracownica podobnie jak na dziale z mięsem także się przywitała. Po zakończeniu transakcji, pracownica podziękowała za zakupy i zaprosiła ponownie. Należy zaznaczyć, że to co lubię w tym sklepie to obsługa. Bez żadnego problemu można o coś się zapytać i można mieć pewność, że się uzyska odpowiedź. Teraz z uwagi na ciepło jest bardzo dużo much. W związku z powyższym, pracownice starają się, aby do lodówek z mięsem i wędliną nie wleciały muchy. Wszystkie lodówki są zasłonięte. Dzięki temu klient ma pewność, że na mięsie np. nie chodziły muchy. Minusem tak jak wspomniałem jest zbyt mała powierzchnia do ilości produktów.