Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Citi Handlowy
Treść opinii: Byłem świadkiem nietypowej sytuacji, jaka wydarzyła się w oddziale banku. Przyszedł klient, aby wybrać z konta osobistego dolary. Klient powiedział, że chce wybrać dolary, gdzie końcówka wynosiła 50, natomiast pracownica odrzekła, że nie ma takiej możliwości, gdyż wypłacają tylko sumy co 100 i zaproponowała klientowi, aby poszedł do innego oddziału, gdzie wydają nominały mniejsze niż 100. Klient był totalnie zaskoczony i zażądał wypłacenia swoich pieniędzy. Pracownica poprosiła do siebie kierownika, który po rozmowie z klientem poinformował go, że spróbują cos z tym zrobić. Po niecałych 5 minutach okazało się, że istnieje możliwość wypłaty potrzebnej sumy, ale pod warunkiem, że mają w sejfie. Oczekując na pieniądze, klient został poinformowany, że niepełne sumy można wypłacać w innym banku, jednakże jak zacząłem się rozglądać po banku, to nigdzie nie znalazłem takiej informacji. Po krótkiej chwili przyniesiono klientowi potrzebna sumę w nominałach po 50. W związku z powyższym, wystarczy tylko chcieć, a nie mówić, że nie można. Ponadto dobrze by było zamieścić taką informację w widocznym miejscu, a tak klient oczekuje w kolejce ponad 30 minut i jeszcze nic nie załatwi