Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Bank BPH
Treść opinii: Bankomat należący do banku BPH. Próbowałem pobrać pieniądze z bankomatu, ale niestety, to mi się nie udało. Po wpisaniu PIN-u i kwoty wyświetlił się komunikat, że transakcja nie może być zrealizowana z powodu nieprawidłowej karty. Totalne zaskoczenie. Przecież w ciągu dnia płaciłem nią i nie było żadnych problemów. Próbowałem jeszcze kilka razy i bez skutku. Zadzwoniłem więc na infolinię do mego banku, aby się dowiedzieć, czy przypadkiem nie zablokowali mi karty. Konsultant po wysłuchaniu mego problemu sprawdził w systemie i odpowiedział, że żadnej blokady nie ma. Poprosił także o chwilę cierpliwości a on się skontaktuje z działem autoryzacji. Po ok. 1 minucie uzyskałem odpowiedź, że brak jest jakiejkolwiek informacji w systemie o próbie załogowania karty w bankomacie. Tak jakbym nie wpisywał kodu PIN. Więc wychodzi na to, że bankomat nie wysłał sygnału do mego banku, aby umożliwić wypłatę. W związku z powyższym zadzwoniłem na numer telefonu podany na bankomacie. Bankomat obsługuje firma Euronet. Po kilku minutach oczekiwań na połączenie udało mi się skontaktować z konsultantem. Po wyjaśnieniu mu problemu, pracownik sprawdził u siebie w systemie i odpowiedział, że wszystko jest w porządku a problemem może być mój bank. Odpowiedziałem mu, że dzwoniłem do swego banku i uzyskałem odpowiedź, że u nich w banku jest wszystko w porządku a problemem jest brak sygnału z bankomatu. Konsultant odpowiedział, że nie wie w takim razie, co się dzieje, bo u nich jest wszystko w porządku. Podziękowałem za informację, bo i tak nic bym się nie dowiedział. A pieniędzy i tak nie pobrałem.