Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Kukułka
Treść opinii: Będąc na uczelni wyższej z zapytaniem się o kursy podyplomowe zaszedłem do sklepu aby kupić chleb i nabiał. Po wejściu do środka zauważyłem, że sklep nie zajmuje zbyt wiele miejsca ale jest spory ruch. Bardzo się zdziwiłem różnorodnością oferty. Można śmiało stwierdzić, że nawet najwybredniejszy klient powinien znaleźć poszukiwany przez niego produkt. Po wybraniu interesujących mnie produktów udałem się w stronę kasy. Po drodze byłem świadkiem rozmowy kierownictwa sklepu z przedstawicielem. Kierowniczka z głowy mówiła przedstawicielowi co chce zamówić. Widać, że doskonale orientuje się w historii sprzedaży. Po podejściu do kasy kasjerka przywitała się i dość szybko mnie obsłużyła. Po zakończeniu transakcji kasjerka zaprosiła mnie ponownie. Za mną ustawiła się już większa kolejka ale kasjerka starała się jak najszybciej obsłużyć klientów, aby nie musieli zbyt długo czekać na obsłużenie. Szybkość pracy nie wpłynęła np. na pomyłki pracownika przy zakańczaniu transakcji.