Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: Avans.pl
Treść opinii: Miałam do odebrania fakturę za usługę montażu zmywarki. W sklepie Avans mieszczą się trzy różne firmy, współpracujące ze sobą – sklep Avans, firma montująca meble i firma zajmująca się doborem mebli (układ szafek, kolor frontów). Fakturę miałam odebrać od firmy montującej, ale miała zostać zostawiona dla mnie w sklepie Avans. Kiedy weszłam do sklepu przebywało w nim dwoje pracowników Avansu i dekorator. Podeszłam do pracowników firmy i wyjaśniłam, w jakim celu przyszłam. Pracowała tam pani i pan. Kiedy poprzednio kupowałam zmywarkę pani była dla mnie bardzo uprzejma i miła. Teraz była oschła, nie chętnie odpowiadała na moje pytania i poczułam się, jakbym przeszkadzała. Dowiedziałam się, że u nich nic nie ma i mam się zapytać tam dalej (czyli u dekoratora). Poszła w takim razie do dekoratora. Zapytałam, ale dekorator powiedział, że nic nie ma i jak coś jest to tam w firmie – wskazał w stronę stoiska, gdzie byłam wcześniej. Ponieważ równocześnie chciałam się dowiedzieć, czy będzie możliwość dorobienia jeszcze naszych frontów szafek w nietypowym kolorze i czy przyszła już odpowiedź z fabryki poruszyłam ten temat. Dekorator z pretensją odpowiedział, że przecież od razu mówił, że tego koloru nie da się dobrać. Wróciłam do pierwszego stanowiska i powiedziałam, że faktura powinna być u nich. Pani zapytała, z czego ta faktura ma być. Wyjaśniłam, że na montaż zmywarki. Obejrzała dwa papierki leżące na stole i wzruszyła ramionami. Młody chłopak powiedział, że pójdzie na magazyn poszukać. Wrócił, powiedział że nie ma. Pani wzdychając powiedziała, że w takim razie zadzwoni do montażysty. Po rozmowie powiedziała, że montażysta zaraz przyjedzie i wystawi tą fakturę. Szczegół, że miała być wystawiona tydzień wcześniej. Wyszłam na chwilę ze sklepu i powiedziałam, że zaraz wrócę. Kiedy przyszłam po około 15 minutach pan już był w trakcie wystawiania faktury. Podałam mu moje dane. Pan był pierwszym pracownikiem życzliwie do mnie nastawionym. W trakcie wypisywania faktury rozmawiał ze mną na temat eksploatacji zmywarki, czy jestem zadowolona, czy dobrze się spisuje. Bardzo dobrze to odebrałam, jako autentyczne zainteresowanie mną. Odebrałam fakturę, pan przeprosił mnie za niedogodności.