Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: Po zakończeniu abonamentu na telefon, wybrałem się do salonu PLAY by sprawdzić czy mają fajne telefony w dobrych cenach. Gdy dotarłem do supermarketu gdzie jest umiejscowiony punkt PLAY-a była kolejka i musiałem czekać około 3-4min zanim zostane wysłuchany. Podczas gdy wszyscy z obsługi byłi zajęci przypomniałem sobię że muszę zgłosić słabe działanie internetu którego też wziąłem w tym punkcie. Po kilku mnutach dla moich wyjaśnień, usłyszałem że są dwa rozwiązania mogę zgłosić to sam przez strone www gdzie muszę być zalogowany lub pani z obsługi przyjmie zgłoszenie. Po kilku dniach dzwonie do solonu i pytam się dlaczego nikt się jeszcze ze mną nie skontaktował , usłyszałem jak tylko "proszę samemu dzwonić na infolinie" i tak zostałem "obsłużony". Minęło ponad miesiąc i tak już pozostało, więc stwierdziłem że skoro tak traktują ludzi, po zakończeniu umowy nie przedłuże umowy. Na początku pani z obsługi z punktu powiedziała że bedzie chodzić dobrze, niestety nie sprawdza się to. Ceny mają dobre żeby tylko przyciagnąć klienta, a póżniej to różnie bywa. Brak organizacji , a czas rozpatrzenia bardzo długi. Wygład miejsca obsługi przyciagający wzrok więc zamieżony tylko dla przyciągnięcia klienta, póżniej pozostawienie go samemu sobie. Jak odpowiedziała mi pani z obsługi "proszę samemu dzwonić na infolinie" a na infolini mówią że w tym punkcie też to mogłem załatwić. Fakty mówia same że nie należy wieżyć co mówią "sprzedawcy" w tym punkcie.