Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Deante
Treść opinii: Dwa lata temu zakupiłem krany do łazienki i do kuchni firmy Deante. Część gwarancji na niektóre produkty była wystawiona na 2 lata a na kran do wanny posiadam gwarancję na 5 lat. Po upływie ok. 1 tygodnia od zakończenia gwarancji na kran z łazienki zauważyłem, że pękł korpus i zaczyna ciec woda. Pomyślałem, że ładnie się zrobiło, tydzień po gwaranci się zepsuł jak na złość. Postanowiłem napisać zapytanie do firmy Deante, czy jest możliwość skorzystania z gwarancji pomimo, że upłynął tydzień temu okres gwarancji. Bardzo się zdziwiłem otrzymaną odpowiedzią. Okazało się, że reklamacja została zaakceptowana i polecono mi skontaktować się z przedstawicielem regionalnym w celu umówienia się na wymianę kranu. Po skontaktowaniu się zgodnie z zaleceniami, udałem się pod wskazany adres aby dokonać wymiany. Na miejscu okazało się, że w sklepie nic nie wiedzą na ten temat a przedstawiciel nie kontaktował się z nimi od miesiąca czasu. Próbowałem się z nim skontaktować ale były problemy – brak zasięgu. Niezrażony tym, zadzwoniłem do osoby, które podpisała się nad zgodą i po wyjaśnieniu sytuacji, na fax sklepu zostało wysłane pismo dotyczące wymiany. Gdyby nie ten mały zgrzyt z brakiem powiadomienia sklepu, można by powiedzieć, że obsługa firmy Deante jest bardzo profesjonalna i otwarta na klienta.