Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Vobis
Treść opinii: Jakiś czas temu kupiłem w salonie Vobis laptop z gwarancją na 2 lata. Po pierwszym roku użytkowania zaczęły się problemy z połączeniem do internetu. Po zaniesieniu do salonu, pracownik włączył laptopa i połączył się z Internetem. Po około 5 minutach połączenie został przerwane nie wiadomo z jakiej przyczyny. Po stwierdzeniu tego faktu pracownik przyjął sprzęt do reklamacji. Po niecałych dwóch tygodniach dostałem wiadomość sms-em, że można już odebrać sprzęt. W serwisie nie stwierdzono żadnej usterki. Po około 2 tygodniach zaistniała ta sama sytuacja z brakiem połączenia. Ponownie zaniosłem do serwisu i ponownie został on wysłany w Polskę do naprawy. Oczekując na powrót znalazłem numer telefonu w Internecie i połączyłem się z punktem, gdzie sprzęt był naprawiany. Po dodzwonieniu się i po połączeniu z serwisantem zapytałem się, jak wygląda sytuacja. Uzyskałem informację, że wszystko działa. Dowiedziałem się także, że sprzęt jest włączony od 4h i nie ma żadnego problemu. Powiedziałem serwisantowi, że teraz będzie chodził. U mnie problemy wystąpiły w przeciągu pierwszych 5 minut użytkowania. Po przekazaniu tej informacji serwisantowi obiecał mi, że sprawdzi po jakimś czasie jeszcze raz. Na drugi dzień ponownie się z nim połączyłem i okazało się, że mówiłem prawdę. Gdyż po 5 minutach sprzęt przestał działać i nikt nie wie dlaczego. Uzyskałem informację, że jak będzie naprawiony to dadzą mi znać. Po 3 dniach otrzymałem widomość telefonicznie, że zepsuła się karta sieciowa na płycie głównej, a że z uwagi na to że są razem, podjęto decyzję, że nastąpi zwrot pieniędzy. Gdybym sam nie zadzwonił do serwisu, to laptop by jeździł tam i z powrotem. Widać, że czasami samemu trzeba przypilnować swoich spraw.