Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Zastanawia mnie polityka sprzedażowa sieci Carrefour. Obserwując jej działania dochodzę do wniosku, że sieć chce powrotu lat 80’. W ostatnim czasie sieć prowadziła różne działania podobne do tych lat – reglamentacja towarów oraz jakość produktów. Jeżeli rozchodzi się o jakość to mogę podać bardzo prosty przykład. Jakiś czas temu zauważyłem billboardy z reklamą sera żółtego w cenie poniżej 10,00 złotych. Cena rewelacja, jednakże był mały dopisek, który brzmiał jak dobrze pamiętam – Produkt seropodobny. Wydaje mi się, że już kiedyś były podobne produkty ale inne (to co ja pamiętam) – produkt czekoladopodobny. Czyżby sieć, która pochodzi z zachodu chciała powrotu minionych lat? Większość osób, które idzie po te promocje to są osoby starsze, które już niezbyt są wstanie doczytać małe napisy. Dlatego też oceniam działanie firmy jako zły przykład Jakości Obsługi w stosunku do klientów.