Opinia użytkownika: Shadow
Dotycząca firmy: Sony Centre
Treść opinii: Obsługa w Sony Centre na bardzo wysokim poziomie. Chciałam zakupić nowy komputer. Zanim dotarłam do Sony Centre, bywałam w Vobisie, Media Marktcie, Saturnie i RTV Euro. We wszystkich w/w placówkach handlowych (oczywiście nie licząc Sony Centre), spotkałam się z brakiem odpowiedniego podejścia do klienta. Oglądając laptopy na działach nie doczekałam się, aby podszedł do mnie sprzedawca i porozmawiał ze mną, mimo, że widać było, że jestem zainteresowana zakupem. Bo własnej interwencji, tzn. podejściu do sprzedawcy i po proszeniu o pomoc nie uzyskałam satysfakcjonującej odpowiedzi czy ten model komputera x będzie lepszy od modelu y patrząc na moje potrzeby. Ponadto sprzedawcy, z którymi miałam okazję rozmawiać w MM i Saturnie nie przejawiali chęci do rozmowy. Po ogólnej obserwacji stwierdzam, że klient nie jest u nich najważniejszy. Postanowiłam, że w poszukiwaniu laptopa udam się do Sony Centre (poszukiwałam m.in. laptopa marki Sony Vaio). Po przekroczeniu progu salonu mieszczącego się przy ulicy Kościuszki 15 we Wrocławiu zostałam mile zaskoczona. Nie zdążyłam jeszcze za dobrze pooglądać wyeksponowanych komputerów, a już podszedł do mnie doradca fachowy (sam ! nie musiałam nikogo prosić o pomoc) i zaproponował pomoc w wyborze sprzętu. (+ plus dla salonu). Po krótkich pytaniach, które zostały mi zadane przez pracownika SC dotyczących obsługi i wykorzystywania laptopa, wybraliśmy bezpośrednio dwa modele, które najbliżej pasowały do moich potrzeb. Muszę tutaj dodać, że oniemiałam z wrażenia, jak w prosty sposób po zadaniu konkretnych pytań przez sprzedawcę można naprawdę znaleźć odpowiedni dla siebie sprzęt. Rozmowa z pracownikiem SC przebiegała w sposób kulturalny i fachowy. Dowiedziałam się również wielu ciekawych informacji na temat wybranego przeze mnie komputera, informacji, których nie było na opisie cenowym. (kolejny + , w innych placówkach handlowych rzadko można się dowiedzieć czegoś więcej niż to co jest na opisach). A mianowicie objaśniono mi dokładne działanie w praktyce programów, które dołącza firma Sony np. PMB do prostej obróbki zdjęć i filmów z kamery, dowiedziałam się również jak działa serwis. Podobno szybko i sprawnie door to door. :) Pewnie się przekonam jeżeli będę musiała wysłać kiedykolwiek komputer do serwisu. O ile w ogóle się przekonam. Z tego co słyszałam od znajomych, którzy wcześniej niż ja zakupili komputery z linii VAIO nie mają z nimi żadnych problemów, a używają ich od ponad roku. Będąc dobrej myśli zdecydowałam się na zakup modelu odpowiadającemu w 100 % moim potrzebom. W rozmowie z doradcą udało mi się wynegocjować niższą cenę na akcesoria do komputera, tzn. zakupiłam w niższej cenie myszkę bluetooth i torbę. (kolejny + udało mi się uzyskać rabat :) ). Uważam ten zakup za udany. Podsumowując jestem w stanie polecić ten salon każdemu kto, ma już dość sieci handlujących elektroniką, aby zajrzał do Sony Centre, gdzie na pewno spotka się z zainteresowaniem ze strony pracowników i odnajdzie sprzęt odpowiedni dla siebie w przystępnej cenie. Na pewno wrócę jeszcze do salonu mieszczącego się przy Kościuszki 15 po zakup nowego sprzętu. Planuję w najbliższej przyszłości zakupić nowy aparat i na 100 % udam się w to samo miejsce. Po za samą ceną sprzętu musimy pamiętać jeszcze o tym, że obsługa jest równie ważna i poczucie, że w przypadku, gdy pojawi się problem z obsługą urządzenia, śmiało będzie można zwrócić się o pomoc do pracujących tam doradców fachowych.