Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl
Treść opinii: Zauważyłam, że zmieniła się polityka portalu odnośnie jakości obserwacji. Do tej pory uważałam, że obserwacją opublikowana przez portal to jest dobra obserwacja. W zależności od tego ile wnosi jest oceniana. W tym momencie widzę, że obserwacje oceniane na 1 są uważane za kiepskie. Przez użytkowników portalu i portal są traktowane jako złe, zwłaszcza, że są niestety odrzucane w konkursie. Z wypowiedzi zamieszczonych przez uczestników zabawy widzę też, że wielu ludzi nie bardzo wie, co jest nie tak z ich obserwacją. Zresztą przyznam się, że ja też nie wiem czasem dlaczego moja opinia została oceniona nisko. A już nigdy nie wiem, czy dostanę 2 czy 3. Może zespół Jakość Obsługi mógłby nam pomóc i pokazać czym różnią się obserwacje? To samo zdarzenie, opisane na 1, na 2, na 3 i jako hit? I skoro tak jest z opiniami, to może powinna być możliwość edycji i poprawienia obserwacji nisko ocenionej?