Opinia użytkownika: Grzegorz_89
Dotycząca firmy: Netia
Treść opinii: Posiadam telefon w sieci Netia. Pewnego dnia zapukał do moich drzwi agent TP S.A. i zaproponował rozmowę na temat obniżenia kosztów związanych z użytkowaniem telefonu stacjonarnego. pakiet w Netii jaki posiadałem to 40 godzin w abonamencie za 99,00 PLN. W związku z tym, że nigdy nie wykorzystywałem posiadanego limitu godzin, uznałem, że mogę wybrać tańszą i bardziej przydatną do moich potrzeb ofertę TP S.A. Podpisałem umowę z agentem TP S.A. na tańszy pakiet usług. Reakcja Netii była dla mnie zaskoczeniem. Zaproponowano mi poprzez infolinię zrezygnowanie z oferty TP S.A. i zaoferowano nowy pakiet - za 59,00 PLN połączenia bez limitu godzin. Wniosek : bierność działa na niekorzyść konsumenta. Gdybym nie wyraził chęci zmiany operatora usług telekomunikacyjnych, nadal płaciłbym 99,00 PLN miesięcznie i posiadał limit 40 godzin na połączenia. Teraz płacę 59,00 PLN miesięcznie i nie mam limitu godzin na połączenia. Zachęcam innych do zweryfikowania swoich potrzeb i skontaktowania się ze swoim operatorem. jak widać konkurencja na rynku usług działa na korzyść konsumenta.