Opinia użytkownika: Wojciech_118
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Telefon na infolinię operatora Orange w celu uzyskania szczegółowych informacji dotyczących podpisania umowy na usługę zamawianą w sklepie internetowym orange. Po dodzwonieniu się na infolinię automatyczna sekretarka poinformowała o zajętych liniach i możliwości czekania lub zezwolenia aby konsultant w późniejszym czasie oddzwonił. Po odczekaniu kilku minut zgłosił się konsultant. Przedstawił się, powiedział z jakiej jest firmy jednak tutaj zakończyła się fachowa obsługa konsultanta. Po zadaniu szczegółowych pytań dotyczących umowy oraz warunków jej podpisania i wymaganych dokumentów konsultant zaczął odpowiadać twierdząco na pytania po czym zmienił zdanie a po chwili postanowił się jeszcze dopytać osób trzecich każąc mi czekać. Po ponownym zgłoszeniu się konsultanta nadal nie uzyskałem konkretnych odpowiedzi na moje pytania. Osoba po drugiej stronie słuchawki była miła i starała się pomóc jednak poziom wiedzy o usługach jak również regulaminie był niski. Na koniec rozmowy usłyszałem podziękowania z rozmowę oraz po zakończeniu połączenia otrzymałem sms z danymi konsultanta oraz podziękowaniem za skorzystanie BOK.