Opinia użytkownika: Grzegorz_89
Dotycząca firmy: Citi Handlowy
Treść opinii: Odebrałem telefon z infolinii banku Citi Handlowy. Pani miłym głosem spytała się o moje imię i nazwisko, a upewniwszy się, że połączyła się z osobą, z którą chciała, zakomunikowała - "mam do pana bardzo ważną wiadomość z banku, muszę jednak sprawdzić pana tożsamość i poinformować, że rozmowa jest nagrywana". Poczułem się jak szczęśliwy wygrany, myślałem, że rozmowa ma związek z posługiwaniem się przeze mnie kartą Visa tego banku. Rzeczywistość okazała się inna. Podpisując umowę o kartę kredytową zastrzegłem, że nie chcę otrzymywać informacji marketingowych. Pani z infolinii poinformowała mnie, że w związku z tym, iż nie wyraziłem zgody na otrzymywanie maili i sms'ów z treścią marketingową, dzwoni do mnie, abym się zastanowił i odpowiedział czy podtrzymuję tą decyzję. Nie był to pierwszy telefon do mnie w tej sprawie. W takim postępowaniu dostrzegam paradoks. Zaznaczenie "X" w odpowiedniej rubryce umowy z bankiem miało spowodować, że nie będę nękany mailami, sms'ami i telefonami w sprawie ofert banku. Stało się jednak tak, że jestem angażowany w rozmowy w celu zmiany decyzji lub podtrzymania swojej decyzji, w zależności od interpretacji celu rozmowy. Wprowadzenie do rozmowy jest na tyle przebiegłe ze strony osoby dzwoniącej "bardzo ważna informacja z banku do pana", że na ogół odbierający telefon podejmuje rozmowę. Podsumowując: nawet nie wyrażając zgody na otrzymywanie telefonów z propozycjami marketingowymi z banku Citi Handlowy, będziemy otrzymywać telefony w różnych porach dnia, często będąc w pracy (godz.8.40), aby potwierdzać swoją negatywną dla banku decyzję. Jestem bardzo niezadowolony z jakości obsługi klienta przez bank Citi Handlowy. Podjąłem decyzję świadomie i jeżeli będę chciał ją zmienić, wiem jak skontaktować się z bankiem.