Opinia użytkownika: Stefan_2
Dotycząca firmy: NEONET
Treść opinii: Wizualizacja zewnętrzna kompletna, w sklepie czysto i estetycznie, pozamiatane, towary równo poukładane na półkach, wszystkie telewizory włączone, sprzedawcy zajmowali się swoją praca, tj. obsługa klientów. Odwiedziłem to miejsce z zamiarem zakupu pralki, sprzedawca od razu zorientował się czego poszukuję, po chwili podszedł do mnie, rozpoznał bardziej dogłębnie moje potrzeby, dokonał porównania kilku produktów i zarekomendował jeden. Udzielił mi bardzo fachowej informacji na temat tej pralki, wymienił wszystkie ważne dla mnie zalety, zaproponował mi dowóz i wniesienie do domu- gratis!!! poinformował również o możliwości rozłożenia spłaty na raty i przedłużeniu okresu gwarancji, a także symulacji wysokości rat. Sprzedawca był ubrany raczej zgodnie ze standardami, czytelny identyfikator, miła aparycja, uśmiech i utrzymujący kontakt wzrokowy przez cały proces doradczy. Na zakończenie podziękowałem mu i powiedziałem że się jeszcze zastanowię, on również podziękował mi za wizytę i zaprosił ponownie. W sklepie panowała przyjemna atmosfera, każdy ze sprzedawców był czymś zajęty (na pewno obowiązkami służbowymi), żaden z nich nie jadł na sklepie, nie siedział z założonymi rękoma, nie trzymał rąk w kieszeniach , nie rozmawiał z kolegami na tematy nie związane z pracą, każdy z nich robił to co do nich należało. Po za tym każdy towar miał swoją cenówkę , gabloty z akcesoriami były wszystkie podświetlone, moim zdaniem bez zastrzeżeń.