Opinia użytkownika: Anna_2280
Dotycząca firmy: Real
Treść opinii: Kiedy weszłam do sklepu, trudno było nie zauważyć licznych zmian wprowadzonych w hipermarkecie. Uzasadniono je tym, że klienci będą teraz mogli "łatwiej robić zakupy". Nic podobnego. Hipermarket był pełen zdezorientowanych ludzi, którzy nie mogli zdobyć danych produktów tam, gdzie spodziewali się je znaleźć. Ja sama spędziłam bardzo dużo czasu na szukaniu nowych lokacji poszczególnych towarów.Spieszyłam się, więc przemierzanie hipermarketu na całej długości to w jedną, to w drugą stronę nie było mi na rękę. Zatem wprowadzone zmiany odniosły odwrotny do zamierzonego skutek i na pewno jeszcze sporo czasu zajmie klientom przyzwyczajenie się do nowego układu poszczególnych działów. Kolejnym faktem, który nie powinien mieć miejsca jest to, że pod wieloma produktami próżno by szukać cen, gdyż często obsługa zapomniała włożyć karteczkę z ceną za plastikową listwę, bądź nie wyjęto jeszcze kartek po poprzednich produktach. Zmuszona byłam co jakiś czas udawać się do czytnika cen, a tych nie ma za dużo, więc odszukiwanie ich również zajęło mi trochę czasu. Do plusów należy zaliczyć kompetentną i miłą obsługę, która udzieliła mi wskazówek dojścia na poszczególne działy. Przy kasach także uprzejma obsługa, życzliwie witająca każdego kolejnego klienta. Kolejki były małe, co najwyżej liczyły 3 osoby.