Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: merlin.pl
Treść opinii: 28 czerwca złożyłem zamówienie na towar, który wg informacji na stronie sklepu miał zostać wysłany w ciągu 24 godzin. Tego samego dnia zapłaciłem za zakup poprzez Płatności.pl i otrzymałam potwierdzenie przyjęcia zamówienia z datą dostawy przewidzianą na 30 czerwca. Czekałem sobie więc cierpliwie, raz po raz logując się na stronie i sprawdzając status transakcji, który dziwnym trafem się nie zmieniał. Dopiero 30 czerwca otrzymałem mail od sklepu z informacją o opóźnieniu w realizacji zamówienia z powodu \"opóźnienia dostaw od naszych dostawców\". W tej sytuacji sklep dał mi do wyboru 2 opcje: rezygnację z zamówienia lub wydłużenie czasu oczekiwania do ok. 1 tygodnia w celu \"wyjaśnienia dostępności brakującego towaru\". Ponieważ zależało mi na przedmiocie zdecydowałem się na drugą możliwość, po to tylko by dziś rano otrzymać wiadomość o anulowaniu zamówienia w związku z brakiem towaru u dostawców. Łagodnie mówiąc jestem rozczarowany i nie wiem, czy kiedykolwiek zdecyduję się na zakupy w tym sklepie. Jedynym \"plusem\" w tej sytuacji jest fakt, że pieniądze zostały automatycznie zwrócone na moje konto bankowe. Co z tego, skoro w międzyczasie przegapiłem okazyjną ofertę innego sklepu, czekając na nieistniejący towar...A gdybym tak kupował coś na prezent? Niestety nie polecam tej księgarni.