Opinia użytkownika: Radek_7
Dotycząca firmy: Pekao SA
Treść opinii: Co za archaiczny to bank, który wymaga od klienta internetowego udania się do oddziału żeby załatwić sprawę, którą inne banki załatwiają telefonicznie i zdalnie. Mam konto w PEKAO SA za które płacę 11zł miesięcznie - ostatnio doszła mi opłata w kwocie 3 zł nie wiadomo za co. Próbując to wyjaśnić zalogowałem się na www i zgłosiłem prośbę o kontakt pracownika banku w celu wyjaśnienia powyższego. Nie dość, że kontakt był nie w tym terminie o który prosiłem, to zadzwonił jeszcze gość wyjątkowo nieuprzejmy i arogancki. Problemem okazało się hasło do usługi telefonicznej, które wyleciało mi z głowy. Sprawdziłem, że mogę zrestartować to hasło, co też uczyniłem, ale nic to nie dało, bo na stronie mam nieaktualny numer telefonu, na który kolejny konsultant powinien oddzwonić w celu potwierdzenia restartu. A tego numeru nie można zmienić inaczej jak przez wycieczkę do oddziału. I tym sposobem największy komercyjny bank w Polsce jest ostatni na mojej liście banków w których można wszystko załatwić bez chodzenia do oddziału - zamykam to konto.