Opinia użytkownika: _red_
Dotycząca firmy: PAYBACK
Treść opinii: Podczas ostatniej wizyty w Realu wstąpiłem do ich biura obsługi klienta w celu złożenia reklamacji na nienaliczone punkty w programie lojalnościowym PayBack. W punkcie obsługi powiedziano mi, że powinienem zadzwonić na infolinie PayBack lub napisać reklamację pisemną. Postanowiłem napisać reklamacje poprzez email. W mojej wiadomości dokładnie opisałem problem z nienaliczonymi punktami za zakupy w Realu, jako załącznik do wiadomości dodałem zdjęcie paragonu. Po tygodniu otrzymałem zwrotną informację, że w podanej sprawie powinienem się zgłosić do Punktu Obsługi danego sklepu Real. Chyba nikt nie lubi być odsyłany z punktu do punktu, dlatego odpowiedziałem na wiadomość z programu PayBack, że byłem już we wskazanym miejscu i otrzymałem polecenie napisania reklamacji. Na koniec mojej odpowiedzi dołączyłem prośbę o wskazanie punktu z regulaminu programu, według którego zostałem odesłany z powrotem do Reala. Czekam na kolejną odpowiedź.