Opinia użytkownika: _red_
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Dwa miesiące temu przez stronę orange.pl zamawiałem darmowy starter Orange Free ponieważ chciałem przetestować działanie internetu mobilnego w moim mieszkaniu. Przy zamówieniu startera wprowadziłem swój adres email i zaznaczyłem, że nie chce otrzymywać korespondencji z nowymi ofertami. Po złożeniu zamówienia zrobiłem Print Screen ekranu potwierdzającego zamówienie, gdzie było widać, że nie życzę sobie spamu. Po dwóch tygodniach od złożenia zamówienia na moją skrzynkę pocztową zaczęły docierać elektroniczne listy z ofertami zakupu telefonu w Orange. W tej korespondencji była opcja odznaczenia powiadomień email o nowych ofertach, z której skorzystałem . Mimo to kilka dni później znowu otrzymałem spam z Orange. Problem zrobił się irytujący więc napisałem email z reklamacją do Biura Obsługi Orange, w którym zamieściłem screen zamówienia i wyjaśniłem, że nie życzę sobie przesyłania ofert. Czekam na odpowiedź.