Opinia użytkownika: _red_
Dotycząca firmy: UPC
Treść opinii: Podczas przeprowadzki do nowego mieszkania wystąpił problem z dostępem do internetu, ponieważ zapomniałem wypowiedzieć umowę w UPC. W obawie, że będę musiał płacić za usługę, której nie będę używał z powodu zmiany lokalu zadzwoniłem na infolinie firmy. Po kilku minutach oczekiwania połączenie odebrał młody mężczyzna o imieniu Michał. Uprzejmie się przywitał i zapytał w czym może pomóc. Po krótkim opisie problemu pan Michał zadał kilka pytań w celu weryfikacji klienta. Następnie zapytał o nowy adres na który się wprowadzam. Wydawało mi się, że to pytanie bez celowe lecz odpowiedziałem. Po chwili milczenia pan Michał oznajmił, że ma dla mnie dobre rozwiązanie. Okazało się, że mogę przenieść miejsce świadczenia usługi internetowej na nową lokalizację. Jeszcze lepszą wiadomością była informacja, że nawet nie muszę się fatygować do punktu obsługi klienta. Zlecenie przeniesienia usługi przyjęto telefonicznie a opłata za zlecenie wyniosła tylko 1 zł.