Opinia użytkownika: ulciia_
Dotycząca firmy: KO-KO BAR
Treść opinii: W poprzednim miesiącu wieczorem postanowiłam zamówić razem ze znajomymi coś z jedzenia fast-food. Postanowiliśmy skorzystać tym razem z usług baru ko-ko bardzo znanego w naszym mieście. Zadzwoniłam złożyć zamówienie. Pani przez telefon była bardzo miła, przyjęła zamówienie i zapewniła że jedzenie będzie za około 40 minut. Minęła godzina a jedzenia nadal nie było. Więc zadzwoniłam ponownie do baru. Okazało się że pan dostawca zabłądził. Zastanawia mnie fakt jak dostawca może nie znać ulic. Taka osoba musi się orientować w mieście. Gdy w końcu jedzenie dotarło byłam okropnie zła. Wszystkie hamburgery były zimne! Wiadomo że najlepsze są ciepłe. Zarządałam żeby dał jakaś zniżkę bo to przecież nie moja wina że facet nie wie gdzie ma dostarczyć jedzenie. Zgodził się na kilka złotych zniżki i przepraszał. Myślę że czasami zdarzają się takie sytuacje ale to właśnie jest najgorsza z możliwych ponieważ kiedy zamawiamy coś ciepłego do jedzenia chcemy je dostać ciepłe...