Opinia użytkownika: Iskierka_1
Dotycząca firmy: Avans.pl
Treść opinii: Udałam się dzisiaj do tego sklepu kupić córce mp4 ponieważ stara jej się już zepsuła. W sklepie nie było klientów. Podeszłyśmy do przeszklonego regału i zaczęłyśmy oglądać. Wystawiony tam sprzęt był krótko scharakteryzowany i posiadał widoczną cenę.Po chwili podszedł do nas pracownik. Powiedziałam mu czego szukam.On zapytał się mnie jaką kwotę chcę przesznaczyć na zakup oraz jakiej pojemności ma być mp4. Oczywiście córce też zadał dodatkowe pytania, co bardzo się jej podobało gdyż czuła, że uczestniczy w całym zakupie. Wspólnie wybraliśmy trzy modele z których ostateczny wybór miała dokonać córka. Po dokonaniu wyboru podeszliśmy do kasy i sprzedawca zapytał się mnie czy potrzebuję akumulatorki i ładowarkę do sprzętu. Miałam już w domu więc podziękowałam. Natomiast do samej mp4 pracownik włożył nową baterię. Już chciałyśmy wychodzić, kiedy zapytał się córki czy chce by przegrał jej muzykę ze starego sprzętu na nowy. Córka bardzo się ucieszyła więc podeszliśmy do komputera i tam pracownik wszystko przegrał. Podziękowałyśmy za pomoc i wyszłyśmy. W drodze powrotnej córka cały czas przeżywała zakupy. Sprzedawca sprawił, że poczuła się ważna bo uczestniczyła w zakupie.