Opinia użytkownika: Paweł_1024
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Ponownie odwiedziłem sklep Lidl w celu uzupełnienia zapasów żywności po imprezie domowej. Tym razem jednak sklep bym umiejscowiony bliżej mego domu. Po zajechaniu wjechałem na parking i tu jest pierwszy niewielki problem. Mianowicie słabo jest oznakowany wjazd, można się pomylić w wjechać wyjazdem lub jakąś ścieżką bliżej nie zidentyfikowaną. Po wjeździe jest dużo lepiej. Parking jest bardzo duży, nie ma problemu z parkowaniem. Po wejściu jest również nienajgorzej. Jedyne co przykuło moją uwagę to, że palety stały na środkach alejki, i nie była to tylko jedna sztuka, lecz kilka. Towary na półkach były poukładane prawidłowo. Nie było pomiędzy towarami żadnego bałaganu. Po włożeniu kilku produktów do wózka poszedłem jeszcze kupić jakieś wino na wieczór. Na szczęście nie musiałem dzwonić po obsługę bo tak już była na miejscu. Młoda kobieta Była bardzo serdeczna i miła, zawsze z uśmiechem na twarzy. Skasowała mi wino, podała paragon i podziękowała za zakup. Kolejnie udałem się do kasy, by zapłacić za resztę artykułów. Tutaj niestety kolejki były o wiele dłuższe. W jednej z nich stałem dobre 15 minut zanim nadeszła moja kolej. Pani w kasie również była miła mimo widocznego już zmęczenie. Po skasowaniu towaru, uśmiechnęła się, podziękowała i zaprosiła ponownie. Gdyby nie ten bałagan między alejkami wizyta byłaby całkiem udana.