Opinia użytkownika: Paweł_1024
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Kilka miesięcy temu bardzo chciałem kupić sobie urządzenie zwane w skrócie PSP (skrót od PlayStation Portable). Po przeczytaniu kilkudziesięciu opinii na różnych forach internetowych, chodziła mi tylko jedna myśl „jest to urządzenie do wszystkiego”. Przejrzałem kilka sklepów i najlepsza ofertę posiadam aktualnie sklep RTV Euro AGD, tam też się udałem. Po wejściu do sklepu i chodzeniu kilka minut żadna osoba z personelu nie podeszła mi pomóc. Mimo, że na sklepie było lekko licząc około dziesięciu pracowników. Po dobrych kilku minutach lekko zdenerwowany podszedłem do jednej z pań i poprosiłem o pomoc. Powiedziałem co mnie interesuje. Pani w mgnieniu oka zaprowadziła mnie do odpowiednich półek i pokazała te urządzenia. Było kilka różnych rodzajów, interesował mnie najtańszy zestaw (pod względem działania niczym się nie różniły, dodatki zmieniały dosyć sporo ceny). Pani zaproponował zestaw z dwoma grami, od samego PSP w zestawie różnił się ceną dokładnie kilku złotych. Zapytałem o warunki gwarancji. Kobieta na wszystko rzetelnie odpowiadała. Dodała również, że za dodatkowe pieniądze mogę kupić dodatkowy czas gwarancji, nawet do pięciu lat. Poprosiłem jeszcze o kartę pamięci do tego urządzenia. Nie było problemu z pokazaniem ani pomocą z wyborze. Po pokazie i potwierdzeniu kupna poprosiła bym podszedł do kasy i złożył zamówienia, bo żeby ona mogła mi to dać musze mieć specjalny kwitek z kasy. Z kwitkiem podszedłem znów do niej i dała mi towar. I znów trzeba było wracać do kasy by zapłacić za to. Po co tyle zamieszania było ? Nie mam pojęcia. Pani w kasie była miła i uprzejma. Po wszystkim podziękowała i zaprosiła ponownie. Sklep był czysty, jedynie gdzieś po kątach rzucały się niepotrzebnie jakieś wielkie pudła.