Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Esprit
Treść opinii: Wstąpiłam do sklepu Espritt jedynie w celu zakupu rajstop. Przy okazji obejrzałam stroje kąpielowe, które były bardzo dobrze wyeksponowane w sklepie. Ceny były średnie w granicach 40-100zł. W sklepie panował porządek. Bielizna była rozwieszona na wieszakach. Całość była przejrzysta z widocznymi rozmiarami i cenami. Nawet w koszach z przecenioną bielizną panował ład. Niestety minusem był bardzo mały wybór rajstop, jak na sklep z bielizną zdecydowanie okrojony. Rajstopy znajdowały się w pudełku na ladzie. Rozmiary były wymieszane, a samych opakowań było około 20. Mimo tego, iż sprzedawczyni znajdowała się przy ladzie, sama wyszukałam interesujący mnie rozmiar. Na sklepie była tylko jedna sprzedawczyni. Kiedy podeszłam do kasy, aby zapłacić sprzedawczyni metkowała towar na ladzie. Obsługując mnie, nie odsunęła tego na bok. Rajstopy kosztowały 9,90. Podałam 20 zł, zaś sprzedawczyni w roztargnieniu wydała mi jedynie 10 groszy. Musiałam upomnieć się o 10 zł. Oczywiście sprzedawczyni przeprosiła mnie za ten incydent. Może kierownictwo sklepu powinno pomyśleć o zatrudnieniu dodatkowej osoby do obsługi. Wydaje mi się, że to zajście było spowodowane zaganianiem sprzedawczyni