Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Dostałam monit o zaleganiu w spłacie kredytu samochodowego, moje zdziwienie było ogromne, gdyż na bieżąco płacę nawet z nadwyżką, postanowiłam zadzwonić i wyjaśnić powyższe pismo, po kilku sygnałach odebrała pani – zdziwiłam się, że tak szybko, bo jak dzwoniłam wcześniej z innym problemem, to miałam z tym kłopot, przedstawiłam z czym dzwonię, zostałam poproszona o podanie danych w celu sprawdzenia moich danych, aby mieć podgląd do historii kredyt, po paru sekundach usłyszałam, że zaległość rzeczywiście jest, tylko nie na moim kredycie tylko na kredycie męża, więc się zapytałam jak jest to możliwe, że kredyt jest dopisany do mnie, skoro go nie brałam i nie podpisywałam, a tym bardziej, że mąż przy podpisywaniu przedstawił zaświadczenie o rozdzielności majątkowej, pani nie umiała mi odpowiedzieć na moje pytanie i poprosiła, abym skierowała się z tym do najbliższej placówki w celu wyjaśnienia powyższej sytuacji, ale przy okazji sprawdziła mój kredyt i okazało się również, że ja na moim kredycie też mam zadłużenie, w tym momencie wyprowadziła mnie z równowagi, nie dość, że płacę przed czasem, z nadwyżkową to jeszcze mam zadłużenie, podziękowałam pani za rozmowę i się rozłączyłam, po pracy zamierzam iść do oddziału w celu wyjaśnienia tej sytuacji.