Opinia użytkownika: ulciia_
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Wybrałam się do sklepu Deichman poniewaz zawsze byłam zadowlona z butów jak i samej obsługi. Lecz po wizycie w tym konkretnym sklepie niestety nie mogę tego stwierdzić. Po wejściu już od progu można było zauważyć nieschludnie poustawiane buty i torebki. Ktoś z klientów może tak je odłożył ale myślę że obowiązkiem personelu jest je ustawiać na miejsce w sposób estetyczny. Szukałam butów, przymierzałam i drażniło mnie to że za każdym razem jak ktokolwiek brał buty do przymierzenia nagle z nikąd za plecami pojawiała się pani i informowała że na goła stopę nie nakładać butów. Ok, wporządku ale ale na każdym regale wisi karteczka z taką informacją i pojemnikiem ze skarpetkami więc po co chodzić za każdym klientem kilka razy?? Ogólnie personel sprawiał bardzo nieprzyjemne wrażenie. Nie usłyszałam ani dzień dobry ani do widzenia. Zdecydowałam się kupic jedne buty i przy kasie też nie było lepiej. Pani kasjerka otworzyła pudełko, wyjeła buty, oglądneła i je spowrotem niechlujnie włożyła do pudełka że nie zamykało się. Nie włożyła pudełka w reklamówkę tylko je podała mi tak jak stało na ladzie. Sama musiałam się upomnieć o torebkę co jest chyba w takim sklepie niedorzeczne! Gdy zapłaciłam czekałam na paragon i rzuciła mi go na ladę razem z reszta. Byłam strasznie zaskoczona jakością obsługi bo w innych miastach nie spotkałam sie z takim podejściem do klienta. Strach pomyśleć co by było gdybym poprosiła o ewentulną pomoc...