Opinia użytkownika: ulciia_
Dotycząca firmy: Avans.pl
Treść opinii: Wybrałam sie ze swoim znajomym do sklepu Avans w celu kupna laptopa. W sklepie oprócz nas było jeszcze dwóch klientów oglądających asortyment. Gdy weszliśmy właściwie od razu podszedł do nas pan pracujący tam i zaproponował pomoc. Wytłumaczyliśmy na czym nam zależy, pan zaprowadził do miejsca gdzie stały laptopy. Komputery znajdowały się na półce, ceny i ich opis był widoczny. Pan najpierw nas wypytał do czego będzie preznacony laptop a poźniej próbował dopasować go do moich potrzeb. Przedstawił również obecnie obowiązujące promocje i zaproponował spłatę ratalną. Dzięki wyczerpującemu opisowi laptopa przedstawionego prez pana zdecydowałam się na jeden. Poszliśmy dokończyć transakcję. Dostałam dokumenty do podpisu, gwarancję i pan powiedział że w przypadku problemów jak najbardziej zgłaszać się do sklepu to chętnie pomogą. Po zakończonej transakcji pan jeszcze odprowadził nas do wyjścia tłumacząc jak mam się obchodic z laptopem podcas pierwszego użytkowania. Chyba nigdy wcześniej nie spotkałam sie z tak fanstycznie uprzejmą obsługą! Od razu widoczne było jakie wspaniałe ten pan posiadał kompetencje i wiedzę na temat sprzętów i jakie pozytywne podejście ma do klienta. Jestem w 100% zadowolona z jakości obsługi w sklepie!