Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Dzisiaj opiszę swoje trudności z ERA.Sześć miesięcy temu zmieniłam adres zamieszkania, w związku z tym wszędzie gdzie to możliwe podałam nowy adres.Zadzwoniłam też do Ery do Biura Obsługi Klienta z prośbą o zmianę adresu do korespondencji.Pani zapytała o numer umowy i jeszcze jakieś dane których nie byłam w stanie podać, gdyż po przeprowadzce nie miałam rozpakowanych wszystkich kartonów jak również nie mogłam znaleść dokumetów, gdzie m.in.znajdowała się umowa z Erą. Tłumaczyłam to wszystko, powiedziałam, że mogę podać wszystkie inne dane oprócz numeru umowy .Pani odesłała mnie do punktu sieci Era w mojej miejscowości, żebym zgłosiła się z dowodem osobistym i tam na miejscu załatwie sprawę. Udałam się do punktu sprzedaży Ery z prośbą o zmianę adresu zamieszkania do celów korespondencyjnych. I tu usłyszałam, ze to mogę załatwić tylko w salonie Ery w Ełku. Do Ełku z Giżycka jest 6o km i nie najlepsze połaczenie zarówno pociągiem jak i autobusem. Korzystając z jednego czy drugiego środka transportu oprócz poniesionych kosztów straciła bym pół dnia.I tak do tej pory nie mogę załatwić przemeldowania a wszelka korespondencja która z Ery przychodzi dociera do mnie z dużym opóżnieniem.Może już wkrótce odnajdę dokumenty i umowę z Erą i wtedy sprawa zostanie załatwiona.