Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: Oriflame
Treść opinii: Moja mama jest konsultantką Oriflame. Kiedyś przytrafiła jej się niezbyt miła przygoda. Kupowała dla klientki jedną ze szminek Giordani Gold. Te szminki normalnie kosztują klienta 37 złotych. Aktualnie były w promocji, prawie o połowę taniej. Paczkę można zamówić z dostawą do domu i z takiej opcji skorzystała mama. Szminkę dała osobie, która na nią czekała. Po około tygodniu klientka wróciła z pretensjami, że chciała pomadkę w innym kolorze, a ten jest ohydny i bardzo jej nie pasuje. Mama zdziwiła się, bo miała akurat nie miała zamówienia na inne kolory szminek, więc nie mogła pomylić klientów. Po sprawdzeniu opakowania stwierdziła, że faktycznie, klientka zamawiała inny kolor. Pomyślała, że może pomyliła się w zamówieniu. Na fakturze jednak widniał ten produkt, który miał być. Po prostu zamówienie zostało złożone prawidłowo, faktura prawidłowo wydrukowana a osoba, która pakowała pomyliła produkty. Klientka odniosła się do sprawy ze zrozumieniem, poprosiła mamę o wymienienie produktu. Pomyślałyśmy obie, że będzie to zwykła procedura reklamacyjna, w końcu widać tutaj ewidentny błąd firmy. Mama udała się do filii Oriflame w Katowicach, gdzie dowiedziała się, że jeżeli składała zamówienie z dostawą do domu, to reklamację musi kierować do Warszawy. Zadzwoniła do działu reklamacji z pytaniem jak dokładnie ma wyglądać pismo reklamacyjne i na jaki adres ma odesłać produkt. Od pani tam pracującej dowiedziała się, że nie ma w ogóle możliwości reklamowania produktu, ponieważ produkt o takim numerze nie znajduje się na fakturze. Nie można również reklamować tego, że nie ma w paczce produktu znajdującego się na fakturze, bo waga przesyłki się zgadza (w końcu szminki ważą tyle samo, niezależnie od koloru). Sytuacja idiotyczna. Mama w końcu zapytała, co ma robić, bo zostaje z niepotrzebnym produktem, którego nie chciała a który tani nie jest. Na to pytanie pracownica nie umiała odpowiedzieć. Mama powiedziała, że jeżeli klientka nie dostanie zamówionego produktu, to zrezygnuje z robienia u niej zakupów. Pracownica na to odpowiedziała lekceważąco „To niech rezygnuje”. Nie polecam współpracy z firmą, która tak traktuje współpracowników.