Opinia użytkownika: Iskierka_1
Dotycząca firmy: NZOZ Peozet
Treść opinii: Mam umówioną wizytę do dentysty na 8 lipca. Często zdarzało się, ze po przyjściu w wyznaczonym terminie lekarza nie było a sama wizyta była odwoływana. Kilkakrotnie zwracałam na to uwagę paniom w recepcji, ze nie szanuje się czasu człowieka i nie powiadamia o odwołaniu wizyt. Każdy z nas pracuje i niejednokrotnie musimy zwalniać się z pracy by móc przyjść. Moje uwagi przyniosły w końcu rezultat ponieważ wczoraj otrzymałam telefon z recepcji przychodni, że bardzo przepraszają, ale lekarz odwołuje wszystkie swoje wizyty w tygodniu 27 ze względu na ważne sprawy osobiste. Pani zapytała się mnie od razu czy chciałabym wyznaczyć inny termin wizyty. Zapisałam się więc na inny termin. Bardzo się cieszę, że moje uwagi (być może innych też) przyniosły efekty ponieważ nie musiałam specjalnie fatygować się do przychodni by usłyszeć, że wizyta jest odwołana. Takie powiadamianie telefoniczne pacjentów powinno być w dzisiejszych czasach standardem.