Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: ZUS
Treść opinii: Około 3 lat temu prowadziłem działaność gospodarczą i oczywiście musiałem mieć kontakty z zakładem ubezpieczeniowym ZUS. Po rozwiązaniu działalności wszystko wyrejestrowałem ze wszystkich urzędów, w tym i z ZUS-u. Myślałem, że będę miał spokój ale wyszło co innego. W ubiegłym roku otrzymałem wezwanie z informacją, że brakuje składek za miesiąc ubezpieczenia. Zrobiło mi się gorąco, ale jak rozwiązywałem działaność, to sprawdzałem czy wszystko mam uregulowane. Po odszukaniu papierów okazało się, że posiadam potwierdzenie wpłaty. Po udaniu się do oddziału skierowałem się do wykazanego na wyzwaniu pokoju. Po wejściu do środka zapytałem się o panią .... . Po odezwaniu się, podszedłęm do niej i wyjaśniłem z czym przychodzę. Pracownica wzięła moją teczkę i stwierdziła, że mam zaległości. Po pokazaniu dowodów wpłaty pracownica poinformowała mnie, że w takim razie mają błąd w systemie i zapytała się, czy może skserować dowód wpłaty aby dołączyć do akt. Po skserowaniu oddała mi moje dokumenty i przeprosiła za problemy. Widać, że choć część monopolisty ZUS-u podchodzi do patentów prawidłowo a nie z góry.