Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Leroy Merlin
Treść opinii: Do sklepu Leroy Merlin pojechałam wraz ze znajomym w konkretnym celu zakupu dwóch stolików turystycznych, które wcześniej znalazłam na stronie internetowej w/ w sklepu. Najbardziej dogodną lokalizację miała hala mieszcząca się przy ulicy Malborskiej i tam też pojechaliśmy. Z dojazdem nie było większych problemów a nawigację ułatwiały tabliczki ze strzałkami zawieszone na mijanych słupach. Zaparkowaliśmy również bez problemu. Po wejściu do sklepu kierujemy się do najbliższej wyspy- kontuaru gdzie stoi pracownik ubrany w charakterystyczną zieloną koszulkę polo. Po powitaniu podałam mu wydrukowaną w domu kartkę z nazwą, opisem i parametrami stolika z zapytaniem czy jest możliwość jego zakupu. Pani sprawnie wprowadziła numer artykułu do komputerowego systemu informatycznego. Niestety stolika nie było. Informuje nas o dacie kolejnej dostawy. Dopytujemy się czy w innym sklepie sieci Leroy Merlin jest on dostępny. Pani sprzedawca ponownie sprawdza w komputerze. Okazuje się że są w dwóch sklepach. Na moją prośbę Pani dzwoni do tego który jest w pobliżu i potwierdza możliwość zakupu, z jednoczesną rezerwacją dwóch sztuk. Dziękujemy za pomoc i opuszczamy sklep z jak najbardziej pozytywnymi emocjami. Pracownik był kompetentny chętny do pomocy miły i komunikatywny. Jego wygląd był schludny a strój według obowiązującego w Leroy Merlin kanonu. Duży parking , łatwy dojazd i dobra nawigacja po uliczkach centrum „Park Handlowy Targówek „ to wszystko pozwala na pozytywną ocenę i polecenie sklepu na zakupy o profilu dom – ogród.