Opinia użytkownika: OBSERVATORE
Dotycząca firmy: OBI
Treść opinii: Odwiedziłem ten sklep, aby dokonać niezbędnych zakupów rzeczy, które pozwolą zakończyć mały remont. Potrzebowałem noże do wyrzynarki, ale takie specjalne, aby można było dokonać nacinania blatu kuchennego o grubości około 3 centymetrów. Chciałem zapytać o ten produkt pracownika sklepu, aby mi doradził w doborze takich noży. Niestety przy stoiskach z takimi artykułami nie było żadnej osoby z obsługi. Trwało to około 10 minut zanim pokzał się sprzedawca z tego stoiska. Zapytałem go o noże, człowiek ten zaprowadził mnie na stoisko z nożami do wyrzynarek, ale niezbyt wiele mi doradził. Prawie się przyznał, że się nie zna, a tłumaczył się dodatkowo, ze jest tylko sam na stoisku. Do końca nie wiedziałem o co mu chodzi. Proponował nawet, abym udał się 50 metrów dalej na stoisku z materiałami budowlanymi, a tam może mi pomogą. Parę dni wcześniej byłem na otwarciu tego sklepu, gdzie było masę ludzi z obsługi, którzy nawet starali się pomóc klientów a nawet zaczepiać, żeby pokazać jacy są pomocni i bardzo się znają na danych produktach oferowanych przez sklep. Od razu zauważyłem, że jest to trochę naciągane. Nawet wtedy stwierdziłem czy za parę dni będzie tak samo, wiedziałem że nie będzie i się nie pomyliłem. Pracę w firmie w OBI znajdują ludzie, którzy zbytnio nie znają się na budownictwie. Jestem zdania, że można się wszystkiego nauczyć, ale odniosłem wrażenie w tym sklepie, że pracownikom nawet się nie chce uczyć o zaletach i przeznaczeniu towarów budowlanych. Po raz kolejny przekonałem się, że firma OBI prowadzi dziwną politykę personalną, nieprzemyślana, a wręcz można wywnioskować jest to polityka popierania swoich ludzi. Nie podoba mi się to, bo czasami trzeba mieć jakieś ciało doradcze w dokonywaniu fachowych zakupów, a kto jak nie pracownicy obsługi klienta powinni spełniać takie zadanie.