Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Komputronik
Treść opinii: Wewnątrz sklepu można było zauważyć 2 pracowników, z czego jeden siedział przy komputerze a drugi stał przy półkach z produktami. Po wejściu do środka pracownik, który stał przywitał się, natomiast drugi z pracowników, który siedział spojrzał na mnie i powrócił do komputera. Żaden z pracowników nie zaoferował swej pomocy klientowi. Po paru minutach podszedłem do lady aby zapytać się o dyski zewnętrzne. Pracownik, który nadal stał poinformował mnie, jakie produkty posiadają i w jakiej cenie. Podczas naszej rozmowy wtrącił się drugi z pracowników, który siedział przy komputerze i poinformował mnie jeszcze o jednej ofercie dotyczącej dysków zewnętrznych. Dobrym wychowaniem jest udzielanie odpowiedzi klientowi stojąc a nie siedząc. Wychodząc ze sklepu zostałem pożegnany przez pracowników. Tym razem obydwoje się pożegnali.