Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Aviva

Treść opinii: Zadzwoniłem na infolinię AVIVY z zamiarem zmiany danych osobowych gdyż korespondencja dostarczana jest jeszcze na mój stary adres zamieszkania. Byłem pewien, że wszędzie go zaktualizowałem, widać, że zapomniałem o jednej firmie. Połączenie nawiązałem o godzinie 10:19, automatyczna sekretarka przeprowadziła mnie przez szereg funkcji po czym usłyszałem że jestem na czwartym miejscu w kolejce klientów oczekujących. Jednak nie wszyscy mieli wystarczającą cierpliwość gdyż po niespełna pięciu minutach bo o 10:24 połączyłem się z konsultantem. Po weryfikacji moich danych i sprawdzeniu tożsamości konsultant przystąpił na moją prośbę do zmiany niektórych moich danych osobowych. Czas połączenia z konsultantem wyniósł pięć minut wraz z wysłuchaniem nudnej, ale wymaganej informacji ochronie danych osobowych i wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych. Na koniec konsultant zaproponował mi ubezpieczenie samochodu, jednakże odmówiłem gdyż poprzednie ubezpieczenie jeszcze obowiązuje. O godzinie 10:29 zakończyłem rozmowę.