Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Będąc w okolicach sklepu zaszedłem do niego aby kupić produkty do zmywarki. Jak zwykle można było zauważyć spory ruch. Chodząc pomiędzy regałami zauważyłem, że pracownik wystawia produkty ale tak postawił paletę, że nie było możliwości obok niej przejechać. Zdarza się każdemu tak cos postawić. Po dotarciu do miejsca, gdzie znajdują się poszukiwane produkty przypomniało mi się, że miałem jeszcze kupić zapach do zmywarki. Szukając tego produkty znalazłem na regale tylko puste pudełko, na dodatek już mocno zniszczone. Widząc obok pracownika zapytałem się czy może wiadomo, kiedy będzie dostawa. Pracownik spojrzał na pudełko i odpowiedział, że nie wiadomo, może jutro i powrócił do przerwanej pracy. Oczywiście nie wziął porwanego i na dodatek pustego pudełka. Kierując się w stronę kas można było zauważyć kilka miejsc na regałach, gdzie znajdowały się puste kartony. Nie znam zasad przyjętych w sklepie, ale może należałoby pozabierać puse opakowania z regałów aby klienci nie szukali produktów, których nie ma.