Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Doładowywałam bliskiej osobie konto Tak Tak wykorzystując punkty Era Premia zgromadzone na koncie abonenckim. Niestety na skutek usterki systemu doładowanie nie zostało zatwierdzone. Osobie, która korzystała z Tak Taka skończyły się pieniądze na wykonywanie połączeń. Konto zostało doładowane kwotą 100 złotych, niestety punkty zniknęły z konta abonenckiego, a nie pojawiły się pieniądze w Tak Taku. Sytuacja była denerwująca, Tak Taka używała starsza osoba, która została pozbawiona kontaktu ze światem. W Erze, za pośrednictwem Tele Era udzielali tylko informacji, że usterka była, że zaraz problem zostanie rozwiązany, że doładowanie zostanie zrealizowane. Dostałam SMSa, że zostało zrealizowane, ale pieniądze się nie pojawiły. W końcu, żeby nie pozostawiać człowieka zupełnie bez telefonu doładowałam konto w punkcie Ery niewielką kwotą. Po około tygodniu problem został rozwiązany, konto doładowane. Rozumiem, że zdarzył się problem techniczny, natomiast szkoda, że taka poważna firma nie potrafiła ani zawiadomić o problemie, który się pojawił, ani za to przeprosić, ani zaproponować choćby kilku minut gratis jako rekompensatę.