Opinia użytkownika: Grzegorz_89
Dotycząca firmy: Koleje Mazowieckie
Treść opinii: W czasie podróży chciałem kupić bilet na stacji Warszawa Rembertów. kasjerka poinformowała mnie, że bilet mogę kupić w kiosku "RUCH" ponieważ Koleje Mazowieckie nie prowadzą sprzedaży biletów na przewoźnika SKM, a taki przewoźnik obsługuje najbliższe połączenie. Okazało się jednak, że wskazany mi kiosk był zamknięty, wróciłem i zapytałem się o najbliższy pociąg Kolei Mazowieckich. Godzina odjazdu 12.06, była po kilku minutach od zadanego pytania. Kupiłem bilet, a na nim była adnotacja, że jest ważny tylko 1 godzinę od chwili sprzedaży. Wnioski po pobycie na stacji Warszawa Rembertów mam następujące: 1. Celowym byłoby, aby na tak małej stacji, a właściwie przystanku, w kasie sprzedawano bilety na pociągi wszystkich przewoźników. Ułatwiłoby to podróżowanie, nie powodowało konieczności poszukiwania sprzedawcy biletów przez podróżnych, szczególnie nie miejscowych. 2. Kasjerka nie identyfikowała się ze swoim pracodawcą. W moim przypadku oczekiwałbym raczej, aby powiedziała mi o połączeniu obsługiwanym przez koleje mazowieckie( tylko kilka minut później), a w dalszej kolejności powiedziała o połączeniach SKM. 3. Koleje Mazowieckie moim zdaniem powinny porozumieć się z SKM w zakresie sprzedaży biletów na połączenia obsługiwane przez SKM. Czy nie można tych biletów sprzedawać z taką samą prowizją jak w kioskach "RUCH"?