Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Ilośc klientów w środku była imponująca. Po wejściu do środka zauważyłem, że większość kas jest otwarta. Oglądając ofertę poszukiwalem przyprawy do grilla, gdyż po powrocie do domu byliśmy umówieni do znajomych na kiełbaskę. Nie mogąc jej znaleść, poprosiłem pracownika, czy mógłby mi pomóc ją znaleść. Pracownik bez żadnego problemu spełnił moja prośbę i zaprosił mnie ze sobą. Po dojściu do regalu pracownik chwilke poszukał i podał mi poszukiwany produkt. Jak się okazało, produkt ten był zawalony innymi przyprawami. Po dojściu do kasy i po odczekaniu w kolejce kasjerka przywitala się i zaproponowała zakup reklamówki. Po zakończeniu transakcj kasjerka pożegnała się i zaprosiła ponownie. Widać, że standard obsługi klienta jest zachowany w każdym sklepie. Jak do tej pory w prawie wszystkich sklepach do których zachodziłem na zakupy klient był stawiany na pierwszym miejscu.