Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Circle K
Treść opinii: Po dojechaniu pod dystrybutor i po zatankowaniu chciałem umyć szyby. W związku z powyższym wziąłem dostępną myjkę przy dystrybutorze ale jak się okazało wody był niezbyt dużo i była brudna więc użylem myjki z innego dystrybutora. Po wejściu do środka zobaczyłem dwóch pracownikow, który jeden z nich zaprosił mnie do kasy. Po przywitaniu się podałem pracownikowi numer dystrybutora a ten podał mi kwotę do zapłaty. Przed zatwierdzenim transakcji pracownik zapytał się czy posiadam kartę aby móc naliczyć punkty. Odpowiedziałem, że mam ale nie przy sobie. Po zakończeniu transakcji przypomniało mi się, że woda w wiadrze była brudna i zgłosiłem to pracownikowi. Pracownik podziękował mi za informację i przeprosił a także poinformował, że zaraz woda będzie zmieniona. Opuszczając stację, pracownik pożegnał się i zaprosił mnie ponownie. Brudna woda może świadczyć, że przed chwilką był brudny samochód, skoro obok było wiadro z czystą wodą, jednakże powinno się sprawdzać co jakiś czas wiadra aby na bieżąco reagować.