Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Avans.pl

Treść opinii: Po wejściu do środka można bylo zobaczyć 2 pracowników. Jeden z pracowników udzielał informacji klientowi a drugi siedział przy komputerze. Oglądając ofertę kuchenek mikrofalowych chciałem się podpytać pracownika, który produkt jest najbardziej popularny i najmniej awaryjny, gdyż wybieramy się na wesele i po uzgodnieniu doszliśmy do wniosku, że kupimy kuchenkę mikrofalową. Podszedłem do pracownika, który siedział przy komputerze i zapytałem się go mikrofalówki. Pracownik odwrócił do mnie wzrok i poinformował mnie, w którym miejscu one się znajdują i powrócił do komputera. Trochę mnie zaskoczyło podejście pracownika, gdyż chciałem się dowiedzieć więcej szczegułów a nie gdzie znajdują się kuchenki. Nie zainteresował się problemem klienta a także podczas romowy z nim nie wstał z krzesła tylko udzielił mu informacj siedząc. Chcąc, niechcąc wyszedłęm ze sklepu nie pożegnawszy się.