Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: POLOmarket

Treść opinii: Sklep umiejscowiony w bezpośrednim sąsiedztwie sklepu Biedronka. Wchodząc do środka od razu można zauważyć duży ruch. Oglądając ofertę klient może mieć problem z wybraniem produktów. Wiąże się to z tym, że bardzo dużo jest rożnych promocji, jednakże przez to towary są poustawiane w większej ilości, przez co utrudnia to przemieszczanie się pomiędzy regałami. Dla klienta to dobra rzecz ale jak jest zbyt dużo to wg mnie jest problem. Na stoisku z wędliną, można śmiało liczyć na pomoc obsługi. Prosząc o pomoc w podpowiedzi jaki produkt wybrać, obsluga z chęcią proponuje rożne asortymentu, które podczas konsumpcji okazaują się produktami trafionymi. Po dojściu do kasy, okazało się, ze otwarta jest tylko jedna kasa a już zrobiła się kolejka klientów. Po krótkim czasie do drugiej kasy podszedł inny pracownik, który rozpoczął obsługę klientów. Dzięki temu, kolejka została rozladowana. Wszystko wyglądało niby normalnie gdyby nie fakt, że druga kasa została otwarta po prośbie pracownika, który obsługiwał przy pierwszej kasie a pracownik, który otworzył druga kasę układał towar na półkach i sam jak było widać z jego zachowania nie planował podejścia do kasy aby usłyżyć klientów.