Opinia użytkownika: Znajomy
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: miałem okazję być z siostrzenicą w sklepi Ery gdyż chciała ona przedłużyć umowę na abonament. W trakcie załatwiania formalności a miało to miejsce tydzień temu okazało się iż na koncie siostrzenicy są jakieś zaległe rachunki. Natychmiast zostały zapłacone gdyż jak wiadomo zawierając czy też przedłużając umowę z siecią konto abonenta musi być w pełni uregulowane. Tak tez natychmiast uczyniła siostrzenica. Bardzo zależało jej na przedłużeniu umowy i otrzymania bonusów z tym związanych gdyż w niedzielę 27.06. wyjeżdża do pracy za granicę. Okazało się po tygodniu od wpłacenia pieniędzy ze specjaliści od finansów w Erze nie potrafią przez cały tydzień zaksięgować wpłaconych pieniędzy. To naprawdę żenujące zważywszy na fakt iż płacąc zaległość np: w Plusie, po około dwóch godzinach, czasami szybciej wpłata jest zaksięgowana i widnieje w systemie i przychodzi sms z informacją że rachunek został uregulowany. Przez opieszałość specjalistów od finansów siostrzenica nie przedłuży umowy. Jednym słowem jako stały klient została odprawiona z kwitkiem.