Opinia użytkownika: Emila_1
Dotycząca firmy: Recman
Treść opinii: W poszukiwaniu garnituru dla chłopaka udaliśmy się między innymi do sklepu Recman w galierii Aria. Wchodząc do sklepu odniosłam wrażenie, że wreszcie znajdziemy to czego szukamy, czyli idealnego garnituru. Niestety przeliczyłam się. Z dostępnych modeli wpadł nam jeden w oko, ale okazało się że nie ma rozmiaru jakiego szukamy. Pani z obsługi nie zaproponowała nam nic w zamian w szukanym rozmiarze. Dodatkowo jej mina była tak niezadowolona, że nie miałam ochoty na dalsze zakupy w tym sklepie. Oprócz tego, co do stroju panie ekspedientki również miałabym pewne oczekiwania. Według mnie sklep z elegancką odzieżą wymaga schludności i porządności od obsługi, a tymczasem bluzka ekspedientki była tak pognieciona, jakby dopiero wyjęta z prania i włożona na ciało więc na pewno nie były to pogniecenia od chodzenia i noszenia bluzki. W końcu kupiliśmy garnitur w innym sklepie, ale wróciliśmy tu po krawat i koszulę dnia następnego. Tym razem obsługiwała nas druga pani, również z niezadowoloną miną. Pokazała nam koszule i czekała aż sami sobie wybierzemy krawat. Nie była zainteresowana nami, tylko stała znudzona. Gdy położyliśmy nasze propozycje na ladzie i zastanawialiśmy się, którą opcję wybrać, ekspedientka zaproponowała jasny krawat z półki. Poprosiliśmy o niego, by zobaczyć jak pasuje. Nasze wybory były trafniejsze i podziękowaliśmy, po czym pani zabrała krawat, niezdarnie go złożyła i ze złością włożyła w półkę. Druga z ekspedientek stojąca obok poprawiła go. Zdani na samych siebie, wybraliśmy koszulę i krawat, zapłaciliśmy i wyszliśmy ze sklepu. Mam nadzieję, że nie będziemy musieli robić więcej zakupów w tym sklepie, bo obsługa nie robi nic by zachęcić do zakupów, a wręcz przeciwnie - zniechęca.