Opinia użytkownika: Lutka
Dotycząca firmy: Pekao SA
Treść opinii: Postanowiłam zlikwidować konto w banku,troszkę mi się spieszyło i miałam nadzieję,że formalności związane z likwidacją konta nie będą trwały długo.Wchodząc zauważyłam,że jedno stanowisko jest wolne,więc od razu podeszłam.Wyjaśniłam pracownicy w jakiej sprawie przyszłam.Konsultantka zadała mi kilka pytań związanych z kontem,wzięła ode mnie dowód osobisty i podała jakiś druk do wypełnienia.Poinformowałam ją,że pieniądze,które mam na koncie chcę wypłacić.Podała mi jakiś dokument,z którym miałam zgłosić się do kasy po odbiór pieniędzy.Myślałam,że to koniec załatwiania,ale dostałam drugi dokument,z którym miałam zgłosić się do drugiej konsultantki w celu zamknięcia konta. Odebrałam w kasie należne mi pieniądze i czekałam w kolejce do konsultantki do której miałam się zgłosić.Niestety bardzo długo to trwało,a że mi się spieszyło zapytałam czy mogę tę sprawę załatwić w poniedziałek.Oczywiście pracownica powiedziała,że nie ma problemu abym załatwiła to w inny dzień.Szkoda,że tyle to trwało,bo miałam nadzieję że dziś już będę miała tę sprawę załatwioną.