Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: BATA
Treść opinii: Poszukując odpowiedniego obuwia wyjściowego zaszedłem do salonu Bata aby obejrzeć asortyment. W sklepie wszyscy widoczni pracownicy zajęcie byli obsługą klientów. Po około 7 min. pracownik salonu zaproponował mi pomoc. Poinformowałem go, że rozglądam się nad butami wyjściowymi. Pracownik zapytał się jakiego koloru ma być obuwie a także jaki mam numer obuwia. Przedstawiciel sklepu zaproponował 3 rodzaje wspominając, że wykonane są ze skóry. Podczas przymiarki stwierdziłem, że buty trochę mnie cisną. Poinformowano mnie, że buty powinny się rozejść, gdyż wykonane są ze skóry. Widząc moje niezdecydowanie pracownik zwrócił mi uwagę na ofertę sieci, że istnieje możliwość zwrotu obuwia pod dwoma warunkami: należy posiadać paragon a także obuwie nie może posiadać oznak noszenia. Pomimo tego nie zdecydowałęm się na zakup i podziękowałem za pomoc. Pracownik także podziękował i zaprosił mnie do kolejnych odwiedzi. Przez cały okres pobytu w sklepie pracownik przebywał ze mną. Dążył do tego, aby rozmowa z klientem zakończyła się sprzedażą.