Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: BATA
Treść opinii: Będąc w sklepie Carry zaszedłem do salonu Bata aby obejrzeć obuwie. Nie planowałem tam żadnego zakupu, gdyż Bata oferuje przede wszystkim obuwie wyjściowe. Oglądając ofertę podeszła do mnie pracownica i zapytała się w czym mi może pomóc. Podziękowałem jej i poinformowałem, że chcę tylko obejrzeć ofertę. Pracownica podziękowała także i podeszła do innej osoby, aby zaoferować pomoc. Osoba, której zaoferowała pomoc przystała na to i poinformowała ją, że poszukuje obuwia do jasnego garnituru. Pracownica zapytała się w jakiej tonacji jest garnitur a także jaki ma być rozmiar obuwia. Po otrzymaniu informacji, pracownica zaproponowała kilka modeli a także zaproponowała ich przymierzenie. Wychodząc ze sklepu zauważyłem, że podobne otwarte podejście do klienta ma każdy pracownik salonu. Widać, że zachowana jest jakość obsługi wyznaczona prze sieć.